In cadrul modelului de bune practici cu clientii, s-au definit activitatile pentru care este necesar sa avem un sistem de back-up bine definit.
Sistemul de back-up este definit pe categorii:
- activitati din cadrul proiectelor – puteti vizualiza pentru fiecare activitate propunerile de back-up accesand fisierul urmator: Centralizator back-up activitati
- back-up pe client pentru serviciile de contabilitate, pentru a raspunde solicitarilor urgente primite de la acesta: puteti vizualiza pentru fiecare client propunerile de back-up accesand fisierul urmator: Centralizator back-up activitati
- back-up activitati HR
- pentru solicitarile de adeverinte – In perioada in care Elena este in concediu, fiecare responsabil de client va raspunde solicitarilor urgente ale clientului cu privire la adeverinte. Modelele pentru fiecare societate pot fi gasite la urmatoarea adresa: D:\Societati\[numele societatii]\personal\adeverinte. Saptamana viitoare voi lucra cu Elena pentru a face share pe calculatorul ei pentru fiecare persoana.
- pentru solicatarile legate de Revisal – se va ocupa Stroica Alina-Ioana.
- Alte activitati back-up – In cadrul activitatilor noastre, mai exista cele de back-up pentru activitati ale clientului:
- BIOROCO – Back-up plati Marcu Veronica
- BIOROCO – Back-up emitere facturi Tosa Adriana/Munteanu Daniela
- ROHE ROMANIA – Activitate casierie – back-up Marcu Veronica
Fiecare persoana va informa clientii sai cu privire la inlocuitorii pe tipuri de activitati. Voi actualiza ulterior postare cu un model de mail.
Comentarii si sugestii
Va invit sa folositi zona de comentarii pentru a ne impartasi feedback-ul vostru cu privire la propuneri din cadrul sistemului de back-up.


